Jurnalistul Charlie Ottley cere ajutorul românilor să schimbe brandul de țară. El a realizat un nou logo pe care și l-a tatuat pe braț: un lup dacic încolăcit în forma literei R, un spic de grâu și munții Carpați, cu tricolorul în spate.
Ottley spune că noul brand este reprezentativ pentru țara noastră și că România are nevoie de această schimbare pentru că lumea trebuie să recunoască istoria nostră bogată.
„România are nevoie de un nou logo turistic. Nu este suficient să spunem că avem copaci (și, întâmplător, cel mai mare număr de defrișări ilegale din Europa). Iar Carpații reprezintă o grădină, cu garduri vii ordonate, peluze bine tunse și straturi de flori bine îngrijite. Este ultima zonă cu adevărat sălbatică din Europa, cu cea mai mare pădure mixtă și cu două treimi din prădătorii de vârf ai Europei. România este, de asemenea, o țară cu o istorie complexă de mii de ani și o moștenire culturală diversă care datează dinainte de daci. Este, de asemenea, un tărâm al abundenței. Din acest motiv, am creat un nou logo pentru a încerca să reflectăm aceste aspecte importante”, a spus jurnalistul britanic care locuiește în țara noastră.
Charlie Ottley s-a născut în Marea Britanie și s-a mutat de trei ani în județul Brașov, într-o casă tradițională.