Prima pagină » Facebook și Instagram monetizează bifa albastră. Care este costul impus de companie pentru a primi bifa care garantează credibilitatea contului

Facebook și Instagram monetizează bifa albastră. Care este costul impus de companie pentru a primi bifa care garantează credibilitatea contului

Bifele albastre sunt folosite ca instrumente de verificare pentru a demonstra autenticitatea conturilor

by Maria I.
0 comment
Facebook și Instagram monetixează bifa albastră. Care este costul impus de companie pentru a primi bifa care garantează credibilitatea contului

Șeful companiei Meta, miliardarul Mark Zuckerberg, a anunțat, duminică, lansarea unui serviciu prin care conturile de Facebook și Instagram vor putea primi, contra cost, ecusonul albastru care atestă autenticitatea, scrie startupcafe.ro.

Meta Verified va costa 11,99 dolari pe lună pe web sau 14,99 dolari pe lună pentru utilizatorii de iPhone. Meta Verified va permite utilizatorilor „să-și autentifice contul cu ID, să obțină bifa albastră, protecție suplimentară împotriva furtului de identitate și acces rapid la serviciul pentru clienţi”.

„Bună dimineața și un anunț despre un nou produs: săptămâna aceasta începem să lansăm Meta Verified – un serviciu de abonament care vă permite să vă verificați contul cu un act de identitate guvernamental, să obțineți un ecuson albastru (blue badge), să fiți protejați suplimentar împotriva conturilor false care pretind că sunteți voi, și să obțineți acces direct la asistența pentru clienți. Această nouă opțiune se referă la creșterea autenticității și securității serviciilor noastre. Meta Verified începe de la 11,99 USD/lună pe web sau 14,99 USD/lună pe iOS. O vom lansa în Australia și Noua Zeelandă săptămâna aceasta și în mai multe țări în curând” – a anunțat Mark Zuckerberg, pe Facebook.

Serviciul va fi accesibil doar celor peste 18 ani și va fi lansat săptămâna viitoare în Australia și Noua Zeelandă, după care va fi extins la nivel global. Serviciul de abonament plătit al Meta nu este încă disponibil pentru companii.

Abonamentul le-ar oferi utilizatorilor plătitorilor o vizibilitate sporită a postărilor lor, protecție împotriva imitatorilor și acces mai ușor la serviciul pentru clienți, a spus Meta într-o postare pe site-ul companiei.

Mișcarea vine după ce Elon Musk, proprietarul Twitter, a implementat abonamentul premium Twitter Blue în noiembrie 2022.

Insignele – sau „bifele albastre” – au fost folosite ca instrumente de verificare pentru conturile unor personalități renumite, pentru a asigura autenticitatea lor.

Compania Meta a declarat pentru BBC că schimbarea nu va afecta conturile verificate anterior, dar a remarcat că va exista o creștere a vizibilității pentru unii utilizatori mai mici care vor fi verificați datorită funcției plătite.

Citește și: Internet Explorer nu mai există începând de ieri

 

Citeste si:

Lasa un comentariu

DM News

News day by day!

@ 2023 – DM News All Right Reserved.

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?